maanantai 12. joulukuuta 2011

happy birtday grandfather!

Moi! Koulussa oli tänää iha normaali päivä paitsi et oli enkun koe joka meni iha pyllyllee-.-! Mut oon aika ylpee itestäni et oon täs kasi aikaa saanu jo kahest kokeest kasin!:D Eli sain just hissan kokeest kasin. Mut koulun jälkeen menin Liisan kans kaupungille ja ostin ton sormuksen mikä on tos kuvassa h&m vaan 3e alennukses! Sit käytii kans Liisan kans Narsissis pizzal ku kuoltii nälkää. Sit äiti tuliki jo hakee mua ja mentii mun pappal ku hänel oli synttärit! Sit ku lähettii sielt ni käytii honkkaris ja ostettii kynttilöi ja joulukuusee uusii koristei ja sit sain kans ton naulakon jolle kyl pitäis keksii eka joku paikka!:D Mun piti kyl tänää tehä se meikki postaus mut sit miettisin et en tee sitä viel tänää ku oli nii pal muutaki asiaa et teen sen sit vaik huomen jos ei tuu mitää muutakaa kerrottavaa! 





2 kommenttia: