sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Weekend

Moikka! Sori etten oo kirjotellu muutamaa päivää mut eipä oo oikee ollu asiaa. Perjantaina olin vaan kaupungilla seittemään asti ja sit mentiiki Janikalle ja Jonnaki tuli sinne. Heil kattosin vaa salkkarit ja lähin kävellen kotii ku ei ollu ketää innokast hakijaa! Ja tosiaa mun kameran se putki meni rikki ni en kans saa laitettuu mitään kuvii vaik onha meil muitki objektei mut en osaa ottaa niil hyvii kuvii. Lauantain olin vaan kotona koko päivän enkä oikeestaa tehny yhtää mitää ku kattosin vaa telkkarii ja olin koneella ,koska mun piti mennä Juulian ja Jennan kans Turkuun mut Juulia päättiki tulla kipeeks ni ei sitte mentykkää:). Tänää me mennää käymää meijä mummilla ja sinne tulee kans ehkä mun serkut Veikkolasta ja tänää kans pitäis lukee vähä ruotsin testii ku mul on uusinta huomenna-.-! Mut ei mul muuta heippa:)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti